הוחלט: סגירת אולמות האירועים אינה עומדת על הפרק

    ארי טננבוים No Comments on הוחלט: סגירת אולמות האירועים אינה עומדת על הפרק

    בדיון מורחב על ידי שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, שהתקיים בזום ביום שישי הוחלט שוב, האולמות הם מרכזי שליטה לניהול האירועים, סגירתם תוביל למחוזות פיראטים שמסוכנים בהרבה, ומהווים איבוד שליטה | כל הפרטים

    אולם אירועים. אילוסטרציה
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון מורחב שהתקיים בזום ביום שישי הוחלט שוב, האולמות הם מרכזי שליטה לניהול האירועים, סגירתם תוביל למחוזות פיראטים שמסוכנים בהרבה, ומהווים איבוד שליטה.

    הדיון שנוהל ע"י שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, נציג משרד הבריאות דר' שרון אלרועי פרייס, נציגי המל"ל, האוצר, התמ"ת, נציג ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה, יו"ר התאחדות האולמות ויו"ר איגוד אולמות המהדרין, הועלה החשש מקיום אירועים רבי משתתפים.

    בדיון הובהר והוסכם, שחזרה על סגירת האולמות כבעבר, אינה עומדת על הפרק, לאור ניסיון העבר, סגירת האולמות הביאה לפריחת מתחמים פיראטים, שלא מנעה קיום אירועים, אלא להפך, המתחמים פעלו ונוהלו ללא כל בקרה, והפכו למחוללי הדבקה המונית.

    בהחלטת הבינים שהוסכמה על כל הצדדים, סוכם שיוגבלו תפוסות הקהל לפי 75% מהתפוסה הרשומה ברישיון העסק של האולם, וזאת עד לתקרה של 500 איש. במשרד הבריאות דרשו הורדה לתקרה של 300 איש, אך נציגי האולמות ובכירים נוספים בין השאר ממשרד האוצר התנגדו נחרצות.

    ההחלטה הסופית תועבר להחלטת הקבינט בימים הקרובים, בכל מקרה כל החלטה לגבי גובה מקסימאלי של המשתתפים אינה צפויה לפגוע בחתונות המתקיימות בתוך אולמות האירועים.

    חשוב לציין כי התקנות כיום: במתחמים הפיראטים קיים מגבלת התכנסות של עד 50 איש בפנים ו100 בחוץ, כך שכיום חתונה במתחם פיראטי נחות בהרבה מחתונה באולם אירועים.

    מ"איגוד אולמות המהדרין" מגיבים בחיוב, להחלטת הבינים ולהחלטות הצפויות, וקוראים למחותנים לא להמר על אולמות ומתחמים לא מורשים, שהינם בסכנת סגירה מיידית, ובהגבלות תפוסה, מה שאין כן באולמות המאושרים ע"י הרשויות.



    0 תגובות